掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

《美女廚房》活殺動物取樂 學員否認有內訌 __,《美女廚房》,

■王卓淇(左一)稱眾美女學徒相處得好好,否認伍樂怡(右二)遭杯葛。
■王卓淇(左一)稱眾美女學徒相處得好好,否認伍樂怡(右二)遭杯葛。新一輯《美女廚房》不但司儀惹負評,又被批虐待動物,有指20多位美女學徒明爭暗鬥,由伍 ...


新一輯《美女廚房》不但司儀惹負評,又被批虐待動物,有指20多位美女學徒明爭暗鬥,由伍樂怡、王卓淇及單文柔等組成的無綫「親生女」,與由網紅、打碟DJ、𡃁模組成的「外援組」勢成水火,兩組美女學徒沒有偈傾,其中被力捧的伍樂怡更成杯葛對象。

王卓淇昨接受傳媒訪問否認:「我哋相處得好好,成日一齊食飯,好開心,每個人都有煮嘢食嘅機會,係輪流嘅。」司儀林盛斌(Bob)亦口供一致:「完全冇喎,佢哋超好感情,成日一齊食飯,一齊傾偈,煮嘢食係大家輪流煮,冇分大細,大家機會均等。」

採訪:唐心悠




鍾意就快D Share啦!