掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

【暗撻半年?】同陳嘉桓低調返屋企 黃宗澤:賀我新居入伙 __,陳嘉桓,黃宗澤,

(ig圖片)
37歲嘅黃宗澤(Bosco)自從同胡杏兒分手之後,感情生活依然備受關注,直到16年與日模Jun因拍攝健康食品廣告而撻着後,未見有緋聞纏身!不過今日有周 ...


37歲嘅黃宗澤(Bosco)自從同胡杏兒分手之後,感情生活依然備受關注,直到16年與日模Jun因拍攝健康食品廣告而撻着後,未見有緋聞纏身!

不過今日有周刊報道,Bosco因為拍網劇《守護神》與陳嘉桓火速撻著半年,女方更進駐Bosco位於火炭嘅豪宅,報道話佢哋喺布拉格拍戲嘅時候,已經見佢哋眉來眼去,又成日拎手機send短訊,拍完返嚟香港冇耐就撻著。

報道又話佢哋為保形象,決定將戀情低調,而每次出入都好小心,日前陳嘉桓揸車去Bosco嘅蠔吧,兩人喺舖頭逗留個幾鐘,之後前後腳離開,Bosco先上黑色7人車,陳嘉桓就自己揸車,最終返咗去火炭嘅豪宅!

Bosco今日接受《蘋果》嘅訪問,佢否認戀情兼話:「呢排新居入伙,好多朋友上嚟開party,賀我新居入伙啫!」而陳嘉桓就暫時未有回覆。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(ig圖片) 黃宗澤否認有新戀情。(資料圖片) 黃宗澤否認有新戀情。(資料圖片)
黃宗澤話因為新居入伙,多咗朋友去開party!(ig圖片)

黃宗澤話因為新居入伙,多咗朋友去開party!(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!