掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

陳百強:盧冠廷點解唔紅?陳百強當年咁樣講 __,盧冠廷,陳百強,

盧冠廷憶與陳百強往事。歌手盧冠廷(Lolo)、劉美君和關淑怡出席《環球高歌陳百強》記者會,在台上分享與已故歌手陳百強(Danny)的往事。盧冠廷自爆當 ...


盧冠廷憶與陳百強往事。


歌手盧冠廷(Lolo)、劉美君和關淑怡出席《環球高歌陳百強》記者會,在台上分享與已故歌手陳百強(Danny)的往事。盧冠廷自爆當年Danny對他說:「點解你唔紅,因為你冇着啲靚衫囉!」他笑言沒法子,因沒有Danny靚仔,真的要認命,而他亦寫過兩首作品給Danny,已感到很光榮。

劉美君表示當年她是新人,但不少活動都會見到Danny,而試過一次在錄音室相遇,她謂:「你哋知我出道時都扮型,咁見到Danny其實好緊張,但都要扮Cool,但反而Danny走埋嚟同我講『你好有型呀,我好鍾意你!』佢好紅㗎,但佢好親民,好Nice。」

記者會上請來鄭丹瑞(阿旦)做司儀,阿旦稱當年Danny演出的電影《喝采》是他首部編劇的電影,所以與Danny好有淵源。而曾經他打算放棄編劇,都因Danny的一句話:「點解唔寫呀,繼續寫」所以他才沒有放棄。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!