掃呢頁CODE去手機

2018年6月19日 星期二

謝芷倫:專業!謝芷倫怕曬黑唔連戲 犧牲戶外活動 __,謝芷倫,

真係專業呀!唔少人都會趁住端午節去睇扒龍舟兼游龍舟水,尋日藝人謝芷倫(Jan)獲邀出席龍舟賽事做頒獎嘉賓。本身係田徑好手嘅佢,原來連水上活動都有涉獵, ...


真係專業呀!


唔少人都會趁住端午節去睇扒龍舟兼游龍舟水,尋日藝人謝芷倫(Jan)獲邀出席龍舟賽事做頒獎嘉賓。本身係田徑好手嘅佢,原來連水上活動都有涉獵,佢話:「上年我都有嚟支持賽事,其實我好鍾意水上活動,由中學開始就好鍾意滑水,以往夏天成日都去游水同滑水,不過今年好少落水,因為怕曬黑咗上鏡唔連戲,惟有犧牲吓啲戶外活動,留喺室內做gym同跑步啦。」

另外,Jan表示天氣炎熱,非常擔心遠道而來支持佢嘅粉絲會中暑,佢話:「有選手同觀眾中暑,我有啲粉絲山長水遠嚟咗,但佢哋又入唔到嘉賓席,我都好擔心佢哋太熱會中暑,我就岀咗去門口搵佢哋,好彩都搵到佢哋傾咗陣偈,冇白費到佢哋嘅用心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!