掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

甘國亮:恨返無綫!甘國亮曾獲方逸華召回 __,無綫,方逸華,甘國亮,

甘國亮話好想返無綫做嘢!資深傳媒人甘國亮出席活動,一直寫開專欄的他透露最近獲很多朋友邀請合作:「因為我講好多舊事,呢50年嘅圈中史,冇人知得多過我。」 ...


甘國亮話好想返無綫做嘢!


資深傳媒人甘國亮出席活動,一直寫開專欄的他透露最近獲很多朋友邀請合作:「因為我講好多舊事,呢50年嘅圈中史,冇人知得多過我。」他又自爆去年睇《風雲5D音樂劇》時獲電視廣播有限公司非執行董事方逸華邀請返回無綫合作:「佢問我係70年代第一期訓練班出嚟,幾時會返嚟母校做多啲嘢,我就話好呀,應該可以,但可惜過咗幾個月之後佢就過世。」

他亦謂想返無綫這個「屋企」工作,問到可會真的成事?他謂:「我最大嘅本錢就係人脈,叫我就嚟,冇所謂,都多謝方小姐有意思搵我合作,如果有人邀請我都會遵從方小姐嘅意思。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!