網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月17日 星期日

張文慈:化身爛賭婆 張文慈入型入格! __,張文慈,

入型入格!無綫藝人張文慈(Pinky)早前與童星陳偲穎合作,拍攝一條呼籲大家世界盃期間不要沉迷賭搏的宣傳短片。短片近日推出,Pinky化身爛賭婆,演技 ...


入型入格!


無綫藝人張文慈(Pinky)早前與童星陳偲穎合作,拍攝一條呼籲大家世界盃期間不要沉迷賭搏的宣傳短片。短片近日推出,Pinky化身爛賭婆,演技被讚入型入格!她開心表示﹕「其實我本身好正視呢類社會問題。我係鍾意睇波嘅,但覺得娛樂可以,唔應該沉迷賭搏,所以一接到呢個角色,我就好認真咁處理同研究,希望咁粗魯冇嚇親觀眾啦。」原來Pinky與偲穎私交甚篤亦非首次合作:「我之前已經同佢合作拍攝過劇集《跳躍生命線》,戲裏面佢飾演我嘅姪女,好乖巧兼聰明,據知劇集好大機會暑假推出,大家到時就可以欣賞到我哋嘅火花嘞。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!