掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

麥明詩:烏身整鏡頭 麥明詩速刪疑似走光直播片 __,麥明詩,

OHNO!港姐麥明詩(Louisa)一向作風大膽,佢除咗語出驚人之外,亦不時會挑戰性感衣着打扮,不過每次都會做足安全措施,絕對唔會畀自己走光。但係呢日 ...


OH NO!


港姐麥明詩(Louisa)一向作風大膽,佢除咗語出驚人之外,亦不時會挑戰性感衣着打扮,不過每次都會做足安全措施,絕對唔會畀自己走光。但係呢日網上流出一段Louisa喺社交網開直播嘅片,片中佢着上一件鬆身白色裇衫,諗住畀大家睇佢練琴,點知佢冇扣到衫鈕,仲喺向前傾調整鏡頭嘅時候,唔小心露出內衣疑似走光。之後,佢亦好快咁用手遮住心口,並立即扣上衫鈕,仲火速喺直播後刪除短片。

其後,東網聯絡上麥明詩,她表示:「大家唔好諗得太多。(點解要秒刪片?)既然見到大家有咁嘅誤會,咁就以免大家誤會,我之後會再上載番條片。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc

[娛樂] 麥明詩開live烏低身露點點 網民:明詩粒的是黑色的 麥明詩開live烏低身露點點 網民:明詩粒的是黑色的
麥明詩開live烏低身露點點 網民:明詩粒的是黑色的港姐平時就好顧形象,言行舉止都要好小心,話晒港姐都係美貌與智慧並重㗎嘛。不過最近前港姐冠軍麥明詩開 ...


麥明詩開live烏低身露點點 網民:明詩粒的是黑色的





港姐平時就好顧形象,言行舉止都要好小心,話晒港姐都係美貌與智慧並重㗎嘛。不過最近前港姐冠軍麥明詩開live彈琴,就俾人cap低咗佢烏低身疑似露點,呢段片瘋傳之後仲搞到麥明詩爆seed。




十優嘅麥明詩除咗有美貌有智慧,仲好多才多藝㗎!成日開live同人合唱,又彈琴跳舞,真係飯飯掂。不過最近佢開live就出事啦,事關呢條片係講麥明詩教琴,不過佢喺教琴前諗住較返好啲角度先開live,點知一個唔覺意,烏低身嗰下就出事唔知係咪唔記得咗自己冇着bra,鳥低身個下疑似露點,一眾巴打緊係唔放過呢個機會,cap低佢嚟瘋傳。





呢條疑似露點嘅片見到,麥明詩着住米白色格仔衫,下身着粉紅色短褲,但件衫似乎淨係扣咗幾粒鈕,咁咪出事囉。麥明詩諗住烏低身較返啱個鏡頭,可能係唔為意冇着bra,而件衫又冇扣晒鈕,就搞到好似露點。





到已經開緊live嗰時,麥明詩就即刻扣返好啲鈕,不過已經太遲眼利嘅網民已經一早cap低晒,仲開post瘋傳呢條片,唔少網民仲食花生留言:

伏魔小王子

睇左,係唔錯,露得自然唔造作

月滿軒尼詩

毛都露過啦佢

華基爾雲迪積克

明詩粒的 是黑色的

多此一愛

真空

連婆

Lin都睇到 仆街喇

芝士拉shit

港女係咪都係黑lin



呢條片瘋傳之後,麥明詩終於忍唔住出面爆seed!佢留言話:「我希望做一個藝人,一個可以掃街搭地鐵擘大口食嘢嘅藝人,一個可以着泳衣但唔使驗屍咁剃到一條毛都冇嘅藝人,一個可以好似正常女仔玩交友app同異性flirt嘅藝人,一個可以嚎啕大哭開懷大笑嘅藝人,一個可以將精神放喺活出充實自在人生嘅藝人,我只希望做一個人。」



雖然有網民話見到麥明詩粒點係黑色,不過都有網民話咩都睇唔到,大家一齊睇下!


<


港姐都係淫底😎

Posted by大娛樂家on Saturday, 30 June 2018

br>

其實藝人都係人嚟嘅,都想可以好似普通人咁過返啲正常生活,大家就俾返啲空間麥明詩BB



依家選港姐,唔單要美貌與智慧並重,仲要貼地先得!就好似麥明詩同馮盈盈呢兩位港姐冠軍,夠曬貼地,時不時言出驚人,一齊主持《後生仔傾吓偈》,吸引左唔少網民中意。話說今個月10日係盈盈24歲生日,雖然正日過左,但有心思嘅麥明詩就補送禮物,仲要勁啱盈盈嘅性格!



而尋日麥明詩係facebook Po左兩張相同一條片,原來係佢送左份生日禮物俾馮盈盈,而份禮物都好鬼岩佢,簡直度身訂造咁~



雖然麥明詩送左件T恤作生日禮物,但件T都好有心思,印上「9up」字眼,令到壽生女鬼咁開心!仲自行理解「9up」呢個意思,夠醒~



嗱!唔好諗埋一邊,馮盈盈就話:「意思即係Line Up,叫大家Line Up For Me,啲兵多到Line Up到後面拎簽名同影相。」



麥明詩仲爆盈盈會出招益街坊:「FYY以表謝意,話會『淨係』着住呢件T-shirt喺白雪雪嘅床上面影福利圖派畀大家。」盈盈派福利,唔係唔睇呀~



收到禮物嘅盈盈都好多謝咁有心思嘅麥明詩!仲話遲下等佢生日,會送大禮俾佢!



至於份大禮係咩?佢就話到時係佢生日時,介紹個醫生男仔俾佢,擺明益佢咁話~而且仲話個男仔單身又靚仔,做醫生之餘仲要係大家族傳人,鑽石王老五嚟。(係真唔係真係到時先知啦⋯⋯)














鍾意就快D Share啦!