網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

【各區落好大雨】三太大宅漏水 超蓮:全屋都是媽媽說水為財 __,三太,何超蓮,超蓮,

睇嚟漏水情況,令發緊燒嘅超蓮都忍唔住講笑。
今早各區落好大雨,唔少打工仔同學生冒雨外出,何家千金超蓮剛才喺IG動態貼出屋企漏水嘅片,寫道:「全屋都是媽媽說水為財沒關係,這EQ鼓掌。」片中見三太陳 ...


今早各區落好大雨,唔少打工仔同學生冒雨外出,何家千金超蓮剛才喺IG動態貼出屋企漏水嘅片,寫道:「全屋都是媽媽說水為財沒關係,這EQ鼓掌。」片中見三太陳婉珍位於布力徑嘅大宅廚房,一次過擺六個盆,廚房外面個冷氣亦漏水,要用毛巾塞住。

睇嚟漏水情況都幾嚴重,令發緊燒嘅超蓮都忍唔住講笑,佢都有喺IG貼出自拍照,見佢面紅紅,留言:「還是38.5度……第一次發着燒去考試,wish me luck!」佢仲自爆考strategic financial management,不過佢漏咗部計算機喺屋企,佢自嘲:「我真的好棒棒。」認真大頭蝦!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

睇嚟漏水情況,令發緊燒嘅超蓮都忍唔住講笑。 廚房外面個冷氣漏水。IG圖片 廚房外面個冷氣漏水。IG圖片
大宅廚房一次過擺六個盆。IG圖片

大宅廚房一次過擺六個盆。IG圖片
超蓮指第一次發着燒去考試。IG圖片

超蓮指第一次發着燒去考試。IG圖片

鍾意就快D Share啦!