網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月19日 星期二

《美女廚房》:玩煮飯仔!陳展鵬單文柔醉翁之意不在酒 __,展鵬,單文柔,《美女廚房》,陳展,陳展鵬,

原來係在乎...個過程!無綫節目《美女廚房》晚上在將軍澳電視城錄影,今集嘉賓請來「視帝」陳展鵬、阮兆祥和胡鴻鈞。陳展鵬與擔任美女學徒的女友單文柔一齊受 ...


原來係在乎...個過程!


無綫節目《美女廚房》晚上在將軍澳電視城錄影,今集嘉賓請來「視帝」陳展鵬、阮兆祥和胡鴻鈞。陳展鵬與擔任美女學徒的女友單文柔一齊受訪,陳展鵬被問到對單文柔的烹飪手勢有甚麼評價?他笑說:「有試過,可圈可點啦,有啲好食、有啲就唔好食,因為佢要為節目煮一啲奇特菜式。(直接話唔好食?)又好少話唔好食,會話可以啦。」單文柔被問到菜式被彈會嬲?她笑說:「真嘢就唔好講出嚟。」陳展鵬笑說:「咁即係嬲?」

陳展鵬平時也有下廚,自言煮餸快狠準,他笑說:「我煮得快好多,佢煮得慢啲當食消夜,依家好方便可以上網學。」單文柔笑謂有試過陳展鵬的廚藝,但當然是男友煮得比較好吃。

問到兩人可有一起下廚玩煮飯仔?陳展鵬笑說:「好似有,又好似冇,都唔記得。(鍾意一齊煮飯嘅情趣?)開心嘅,一齊諗吓煮啲乜、點煮,醉翁之意不在酒,最緊要係個過程,同埋依家都多數係屋企食飯。」單文柔笑說:「女仔都鍾意煮嘢食,如果男仔都鍾意都幾開心。」陳展鵬對於租務糾紛指已經交給律師處理,暫時沒有新進展。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!