網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月3日 星期日

前CEO吳雨被指花光2年儲備喊冤 亞視縮皮炒30人 __,亞視,吳雨,

■亞視去年底大搞記者會晒冷,年初借OTT還魂,不夠半年卻傳出裁員消息。資料圖片
■亞視去年底大搞記者會晒冷,年初借OTT還魂,不夠半年卻傳出裁員消息。資料圖片亞視繼上月傳因大老闆鄧俊杰閂水喉,繼原職CEO吳雨及營運總監區偉林轉做顧 ...


亞視繼上月傳因大老闆鄧俊杰閂水喉,繼原職CEO吳雨及營運總監區偉林轉做顧問後,閂水喉行動昨再傳出第二波,近30名員工前日突然被炒。亞視對外事務部總監曾醒明昨承認此事,解釋是公司要重整架構所致。至於讀者投訴是吳雨花光兩年儲備,連累員工被炒,吳雨昨呼冤否認,希望不要道聽途說。

不死亞視2016年起熄機逾20個月,隨着去年12月獲法庭撤銷清盤呈請而宣佈復活,去年12月中舉行「亞洲電視數碼媒體有限公司重組啟航暨應用程式啟用儀式」,逾30名藝人撐場,會上除宣佈無綫前總經理陳志雲主持全新《百萬富翁》外,更透露會翻拍亞視經典劇《我和殭屍有個約會》。及至1月尾舉行《亞洲電視數碼媒體啟播典禮》慶開台,請來林子祥、任賢齊和韓星南太鉉擔任表演嘉賓,場面墟冚。



■傳亞視老闆鄧俊杰(中)不滿CEO吳雨(左)花光儲備,而將他及營運總監區偉林(右)轉為顧問。資料圖片 ■傳亞視老闆鄧俊杰(中)不滿CEO吳雨(左)花光儲備,而將他及營運總監區偉林(右)轉為顧問。資料圖片
■有傳《A1娛頭》為裁員重災區,多名幕後員工被解僱。互聯網圖片

■有傳《A1娛頭》為裁員重災區,多名幕後員工被解僱。互聯網圖片
■曾醒明承認亞視前日有近30名員工被解僱,一切依足勞工法例賠償。資料圖片

■曾醒明承認亞視前日有近30名員工被解僱,一切依足勞工法例賠償。資料圖片

《A1娛頭》重災區

亞視大股東協盛協豐今年4月易名為亞洲電視控股有限公司,大老闆鄧俊杰在去年啟用儀式上,曾宣佈首年泵水4億投資亞視,不過,近日卻屢次傳出亞視閂水喉,繼上月原職亞視CEO吳雨及營運總監區偉林齊齊轉為顧問後,亞視又因閂水喉在前日炒了近30名員工。

昨日有聲稱是「憤怒的一群」的讀者向本報爆料,指亞視前日不合理解僱近百員工。讀者指吳雨當日向員工許下的承諾未能兌現,更指吳雨提前花光老闆開台計劃中夠用兩年的資金,令老闆鄧俊杰不滿,結果因為吳雨過錯而連累員工被炒陪葬,又指下星期亞視會再炒200員工,只保留20、30人播舊片,令到員工人心惶惶。

據本報了解,亞視前日確為縮皮而解僱了30名員工,包括導演、攝影師等工程部和製作部員工,部份被解僱員工為《A1娛頭》幕後,原因是節目經常翻炒幾日前新聞,而非新鮮熱辣城中熱話,因而引起管理層極度不滿。

對於讀者報料指亞視大裁員,亞視對外事務部總監曾醒明昨說:「亞視目前只有250至270員工,如果話上星期炒咗100人,下禮拜又再炒200人,咪成個亞視冇人做嘢變負數?我了解咗,噚日6月1日大概有三十幾人受影響,三十幾個人當中有幾個係自動辭職,主要原因係公司要重整架構。亞視由開台到𠵱家幾個月,製作部想節目上有一個重新檢討,節目策略上將有新節目取代現有節目。因為節目方針有所調校嘅話,我哋會因應人手增加或者減少,所以一部份同事目前或者唔需要用住,係中止咗合作,但唔排除當我哋需要作更多節目時,再搵番佢哋返嚟合作。」



否認下周大裁員

曾醒明又指所有被解僱員工都依足勞工法例賠償,對於下周再大裁員,曾醒明否認說:「我冇聽過,因為嚟緊新節目都開始積極籌備,唔排除會吸納番一啲同事返嚟。」

至於被指是「使大咗」連累員工被炒,前CEO吳雨昨呼冤否認說:「冇啲咁嘅事,個讀者話我使大咗,叫佢問番管理層,唔好道聽途說,我請人時出糧出足咁多個月。班管理層重喺度,叫佢直接問番佢哋,個讀者咁講好唔負責任,呢個係管理層嘅決定,亞視有咁嘅動作,我唔了解,但冇理由賴我吖嘛。」

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!