網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月21日 星期四

大肚Coffee擺三圍 嫁銀行高層 __,Coffee,林芊妤,

■Coffee前晚與銀行高層翟志榮於酒店低調註冊及舉行婚宴。
■Coffee前晚與銀行高層翟志榮於酒店低調註冊及舉行婚宴。現年28歲的林芊妤(Coffee)跟拍拖三年多的銀行高層翟志榮本計劃年底才拉埋天窗,但早前 ...


現年28歲的林芊妤(Coffee)跟拍拖三年多的銀行高層翟志榮本計劃年底才拉埋天窗,但早前發現懷有身孕,便將婚期提前。現在已懷有5個月身孕的Coffee前晚便低調於金鐘香格里拉酒店舉行婚宴,僅筵開三席邀請至親好友。Coffee友人在Ig分享婚宴情況,Coffee穿上白色露背長裙與新郎行禮,兩人簽紙後即互咀。

Coffee昨午在社交網貼出婚宴照片後留言:「早上起床就在電腦前工作,然後和男朋友吃個早餐,下午去了跑個步,再回家自己化了個淡妝就出發去結婚晚宴。因為我們都喜歡簡簡單單,也認為結婚是很簡單的事情,沒華麗舞台但全是珍貴的畫面,這是我一直幻想的完美婚禮。由現在開始我就是翟師奶了,不過我還是會當你是我男朋友永遠像熱戀一般甜蜜。」



■翟志榮簽紙後即肉緊錫錫老婆Coffee。 ■翟志榮簽紙後即肉緊錫錫老婆Coffee。
■Coffee昨日受訪時,左手無名指戴上巨鑽婚戒。攝影:陳俊強

■Coffee昨日受訪時,左手無名指戴上巨鑽婚戒。攝影:陳俊強
■Coffee(左)只邀請幾位好友出席婚宴。

■Coffee(左)只邀請幾位好友出席婚宴。

等BB百日再宴客

Coffee接受訪問時說:「擺咗三圍,都係同屋企人、好朋友食餐飯,冇請圈中人。」她又言沒做傳統出嫁儀式:「冇接新娘,冇上頭,亦冇伴娘,遺憾冇請到好多圈中朋友,等BB百日宴先一次過請朋友嚟。」



老公扮冇戴婚戒

翟志榮為Coffee準備的結婚鑽戒石閃到爆,新婚Coffee昨在旺角接受時笑言:「老公話我呢排都要戴住佢,不過噚晚就畀佢開咗個玩笑,突然問我『唔係你攞戒指咩?』全部人望住我,我唔知點好,眼淚都流落嚟,佢先攞出嚟,夜晚返屋企已懲罰佢!」Coffee表示婚宴籌備一腳踢:「本來我連衫都冇借,但朋友叫我唔可以咁hea。」

採訪:小米




鍾意就快D Share啦!