網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月27日 星期三

【韓流】不如唔好着啦! Girl Crush又下體現形兼露半股 __,Girl Crush,

Girl Crush成員性感現身勁搶鏡
又嚟露下體嘞,唔通露開有條癮?講緊係韓國「19禁」女團GirlCrush,佢哋之前喺台上表演時穿上超短裙配類似內褲嘅打底褲喺台上又跳又唱,做出深蹲動作 ...


又嚟露下體嘞,唔通露開有條癮?講緊係韓國「19禁」女團Girl Crush,佢哋之前喺台上表演時穿上超短裙配類似內褲嘅打底褲喺台上又跳又唱,做出深蹲動作時,下體即時現晒形。

雖然舞姿受到網民批評,不過呢個就係佢哋特色,亦都繼續受到粉絲追捧。上月Girl Crush嘅一段短片再次受到網民熱話,根據台灣傳媒報道,近日網上忽然流傳一段女主持喺台上走光嘅片段,當中可見一名身穿超貼身嘅女子下體現形。

及後,網民發現其實個活動係喺Girl Crush專屬嘅網絡節目上,當中其中一名成員勁搶鏡,佢身穿短到不能形容嘅貼身裙,基本上似只着咗上衣,冇着下身一樣,佢喺台上不時都好大動作,即時令到下體現晒形,更見晒半個臀部,大膽作風令人愕然。

相關片段連結:https://bit.ly/2KgJhI3

更多韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Girl Crush成員性感現身勁搶鏡 短到不能形容嘅貼身裙 短到不能形容嘅貼身裙
於台上不時好大動作

於台上不時好大動作
大膽作風令人愕然

大膽作風令人愕然

鍾意就快D Share啦!