網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月23日 星期六

陳凱琳:【生日唔同啲】爆乳陳凱琳風騷做Gym __,凱琳,陳凱琳,

生日快樂!今日係無綫小花陳凱琳(Grace)27歲生日,不過呢位壽星女依然勤力,就算生日都搵埋吳海昕去咗健身室打卡,認真搏到盡!而吳海昕亦好有心,現身 ...


生日快樂!


今日係無綫小花陳凱琳(Grace)27歲生日,不過呢位壽星女依然勤力,就算生日都搵埋吳海昕去咗健身室打卡,認真搏到盡!而吳海昕亦好有心,現身時準備咗小蛋糕賀好姊妹@生日,並上載合照至社交網。相中吳海昕以索爆素顏示人,但都唔及壽星女Grace搶眼,皆因佢着上「爆乳」背心,晒出火辣事業線派福利!

吳海昕留言:「又大一歲的傻妹有點不舒服,也堅持要來spinning出汗,毅力 x 100000,love you so much!運動完的女孩都笑得特別燦爛!」

至於「少婦聯盟」成員龔嘉欣亦有喺網上發文祝賀Grace:「Happy birthday to Grace! The most sweetest girl in the world,we love you!」Grace老友相繼有表示,唔知佢嘅男友鄭嘉穎今日又準備咗啲乜嘢驚喜呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!