網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

楊嘉文:H Cup楊嘉文天然無添加 寫真戰硬撼楊思琦 __,思琦,楊思琦,

Kana即將推出「重量Cup」寫真。寫真戰最「重量Cup」Model正式登場!擁有32H上圍的21歲𡃁模楊嘉文(Kana)大玩鄰家女孩Feel,泳衣內 ...


Kana即將推出「重量Cup」寫真。


寫真戰最「重量Cup」Model正式登場!擁有32H上圍的21歲𡃁模楊嘉文(Kana)大玩鄰家女孩Feel,泳衣內衣Big爆鏡頭,所有造型都冚唔住身材,補償男Fans當年冇追求巨胸女友人的遺憾!今年的寫真戰集合各界女神,有人母楊思琦、日星松岡李那、網友至愛「沙律」張沛樂與趙詠瑤(Kimi),以及電競女神Rose Ma(馬俊怡)等,各有睇頭,但一Cup還有一Cup高,今年的巨無霸絕對是Kana!

拗腰倒奶

Kana今次寫真大玩青澀回憶,主題是男士們身邊總會出現過一個身材勁爆的少女!寫真大玩鄰家女孩Feel,Kana陪讀者游水、溜冰、行公園,又到近年打卡熱點南山邨取景,她在遊樂場大擺高難度拗腰甫士,倒出H Cup巨胸!書中更可偷窺Kana的日常生活,滿足宅男幻想,造型包括泳衣、內衣及宅女Look,當中大部分室內便服造型都是真空上陣,唔使加墊已有超震撼效果!

放下「巨胸的煩惱」

Kana表示拍攝前有跟攝影師溝通,加入一些中學時代真實會去的地方,例如機舖及溜冰場,而她最愛比堅尼造型,因本身喜歡游水,又可趁機買泳衣。講到「重量Cup」身材,她強調沒有做任何豐胸,是自然發育而成,並自爆以往覺得大胸會帶來麻煩,直至近一年才釋懷,學懂欣賞自己的身材:「啲人嘅眼光多數令我尷尬,又成日笑我嘅身形。其實我覺得好多女仔都可以有大胸,只不過係揀錯胸圍,但無論大胸定細胸,香港女仔都對自己上圍有羞恥感,會拎嚟做笑柄,我覺得唔應該咁在乎別人目光。」

Profile

年齡:21歲

身高:1米70

三圍:32H、28、38


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!