掃呢頁CODE去手機

2018年6月24日 星期日

Jessica C.:安志杰捉實手仔!JC誕子萬千寵愛在一身 __,安志杰,Jessica,Jessica C,JC,

JC上載大合照,好多謝老公安志杰親朋戚友支持佢!名模JessicaC.(JC)早前誕下囝囝Elvis後已經返咗屋企休養,呢日佢就喺社交網晒出一張同老公 ...


JC上載大合照,好多謝老公安志杰親朋戚友支持佢!


名模Jessica C.(JC)早前誕下囝囝Elvis後已經返咗屋企休養,呢日佢就喺社交網晒出一張同老公安志杰(Andy)及親朋嘅合照,不過就見唔到囝囝!JC大讚老公「You truly are my rock(你是我的倚靠)」,指Andy雖然喺過程中冇做啲咩,但就一直默默支持佢,仲不時捉住佢隻手去確定佢嘅身體狀態係OK!而相中嘅Andy依然捉實老婆隻手,真係非常Sweet!

之後,JC再多謝屋企人專誠飛嚟香港,並感激照顧佢哋兩母子嘅醫生護士。當然唔少得多謝一班粉絲為佢打氣,最後佢仲話會喺社交網分享多啲佢生BB嘅故事添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!