網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月22日 星期五

陶大宇:嗌Jessie唔應人!陶大宇爆郭可盈變車匙之謎 __,郭可盈,陶大宇,

原來車匙個名係咁嚟嘅!藝人陶大宇和郭可盈到將軍澳出席經典劇劇《刑事偵緝檔案》台前幕後演員聚會,二人坦言很久沒見,之前於內地登台時都曾相遇過,可盈坦言很 ...


原來車匙個名係咁嚟嘅!


藝人陶大宇和郭可盈到將軍澳出席經典劇劇《刑事偵緝檔案》台前幕後演員聚會,二人坦言很久沒見,之前於內地登台時都曾相遇過,可盈坦言很難得,不經不覺劇集已拍了23年。

大宇又搞笑為「車匙」解話,他謂:「大家都好質疑我叫佢Jessie唔啱音,叫咗車匙,係因為叫佢Jessie佢唔應,叫車匙先應,之前啲朋友都跟我咁叫佢。」可盈指全靠呢條車匙大家才有這麼多回憶。而大宇又指此劇重播到7月1日便完,都相當不捨,他謂:「當年啲觀眾好鍾意做估邊個係兇手,仲有滙應通玩猜猜誰是兇手遊戲。」問可盈有否讓小朋友看此劇時,她謂:「都會,溫晒書都會畀佢睇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!