掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

【娛果Live】王浩信「先發制人」 消瘦陳自瑤除婚戒首現身 __,王浩信,陳自瑤,

今日真係非常熱鬧,36歲陳自瑤(YoYo)同34歲老公王浩信最近傳出婚變消息,敵不過七年之癢。男方對分居傳聞不作回應,女方就不時在ig貼上感性金句,如 ...


今日真係非常熱鬧,36歲陳自瑤(YoYo)同34歲老公王浩信最近傳出婚變消息,敵不過七年之癢。男方對分居傳聞不作回應,女方就不時在ig貼上感性金句,如「最大的放生是放過自己」,令人猜想連篇。

今早王浩信「先發制人」、喺YoYo現身前三個鐘,喺instagram貼出一張陽光普照風景相,留言:「無論任何人的關係都是一面鏡,它映照了你的本質,好好感恩你每一天仍然能夠存在,去感受,去活着,去愛,去驗體狂喜,我就感恩今日太陽終於出返嚟。」似暗示雨過天晴。至於陳自瑤ig則未有更新。

今午二時,YoYo準時現身,明顯消瘦,未有戴婚戒,一直保持笑容,但明顯有眼圈,應是睡不好。講到世界盃舉行在即,YoYo話佢支持阿根廷,鼓勵小朋友做運動,自己囡囡鍾意球類運動同有轆運動,好似roller咁。講到父親節方面,YoYo自言思想好傳統,所以會一家人過。

《娛果》fb( https://bit.ly/2sIK22B )一陣會同大家開live,希望王生王太真係雨過天晴



精選娛聞,喺晒《娛果》:

https://www.facebook.com/appledailyent/

 YoYo明顯消瘦不少 YoYo明顯消瘦不少
未有戴上婚戒

未有戴上婚戒
一臉憔悴,明顯睡不好

一臉憔悴,明顯睡不好



專業的YoYo,仍保持笑容。

專業的YoYo,仍保持笑容。

鍾意就快D Share啦!