網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

黃貫中:囡囡驚喜現身 Paul台上玩嘴對嘴晒溫馨 __,Paul,黃貫中,

Paul啲父愛湧晒出嚟。黃貫中(Paul)、鄧建明(Joey)、夏韶聲(DannySummer)、單立文(豹哥)和恭碩良(Jun)破天荒集合開騷,假紅 ...


Paul啲父愛湧晒出嚟。


黃貫中(Paul)、鄧建明(Joey)、夏韶聲(Danny Summer)、單立文(豹哥)和恭碩良(Jun)破天荒集合開騷,假紅館舉行一連兩場《搖滾大俠奏HKBAND演唱會》,今晚來到尾場。

豹哥笑Paul係阿女面前變鵪鶉

Encore環節,五子換上另一套全黑衫,於觀眾的歡迎聲中再出場,連唱《愛空間》、《每一句說話》、《童年時》等,期間都有跟全場觀眾大合唱。唱畢Paul的5歲愛女黃鶯(叉燒包)身穿花花連身裙,突然驚喜現身舞台,更帶同花送給Paul,全場觀眾拍手起哄。冧得Paul即時跪低抱着愛女,變得溫柔甜笑謂:「多謝你嚟撐爸爸。」並指着愛女話「我老細」,又鼓勵她開口同現場觀眾打招呼:「大家好。」父女之後仲嘴對嘴錫錫,令身旁的豹哥酸爆話:「冧晒啦,見到你鐵漢柔情呀,喺嗰女面前鵪鶉咁,有遺傳果然唔怯場。」

High到爆粗

五子除咗鬥歌之外,當然就唔少得鬥技,其中Joey同豹哥更奮身鬥到跌落地下,難分勝負,令全場氣氛熱血沸騰!之後Paul伸手扶起Joey時,Joey High爆不禁爆粗:「未試過咁X Rock!」夾Band夾至忘我境界,而在場觀眾亦都Rock爆企晒起身!最後五子唱出最後一首歌《長城》,為演唱會畫上完美句號,眾人互相擁抱兼向台下觀眾鞠躬表謝意,十一時二十分正式完場。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!