掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

【愈嫁愈有錢經典】 Race 改嫁富商住一億大屋 陳伶俐母憑子貴(足本版) __,陳伶俐,黃婉佩,Race,

一段婚姻失敗,其實就唔代表一切嘅,唔少女星「翻頭嫁」,先至搵到真愛,仲幸福過以前。好似樂基兒當年嫁比黎明做「天王嫂」,結婚四年,因為性格不合,離婚收場 ...




一段婚姻失敗,其實就唔代表一切嘅,唔少女星「翻頭嫁」,先至搵到真愛,仲幸福過以前。

好似樂基兒當年嫁比黎明做「天王嫂」,結婚四年,因為性格不合,離婚收場。做唔成「天王嫂」,Gaile 話咁快就識到做有機食品生意嘅Ian ,上年喺美國結埋婚,仲預告隨時生B,不知幾幸福!

仲有組合2R 嘅黃婉佩Race,被爆同新加坡商人陳靖諧秘密結婚。離婚後Race 再嫁比富商David ,仲生埋B女,而家住喺老公嘅一億大屋,過住少奶奶生活。同林敏驄有過一段婚姻嘅陳伶俐,當年因為女方偷食,搞到離婚收場。 12年陳伶俐帶住兩個仔改嫁新加玻隱形富豪胡嘉烈後人劉頌銘,仲幫劉家生埋B仔,母憑子貴。

「性感尤物」鍾麗緹當年同英藉男友未婚生B,不過婚姻維持四年玩完。03 年Christy 同台灣音樂人再婚,又再生兩女,8年後因為性格不合分開。16 年Christy 再嫁細佢12 年嘅男星張倫碩,三個女同現任老公相處融洽,christy 仲將囡囡改名姓張,一家五口不知幾溫馨。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!