掃呢頁CODE去手機

2018年6月4日 星期一

薛世恒:不避嫌撐Regen場!薛世恒提法拉唔識反應 __,Regen,陳法拉,法拉,薛世恒,張惠雅,

再見都係朋友!藝人薛世恒年前與HotCha成員Regen傳出緋聞,今晚他不避嫌現身HotCha十周年演唱會,事先更大方進入後台探班。談到過去緋聞,他靦 ...


再見都係朋友!


藝人薛世恒年前與HotCha成員Regen傳出緋聞,今晚他不避嫌現身HotCha十周年演唱會,事先更大方進入後台探班。談到過去緋聞,他靦腆答:「呢單緋聞應該係咁多單最流嘅一單(有唔流嘅?)流都有唔同級數,呢單九級流。身為經理人,見吓藝人好應該,我哋專業嘅。(咁淨係同Regen傳?)我都唔知點解,唔識答。佢哋都10年喇,可謂睇住佢哋成長。(遲啲再有合作機會?)希望啦,等佢哋做完演唱會再傾。」

問到他與陳法拉「流定堅」,他答:「不願置評。(法拉流啲定Regen流啲?)唔識答。(如果法拉做騷都會支持?)太多如果喇,我轉唔切。(法拉話留荷里活發展喎。)佢喺邊都希望佢有好嘅發展。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!