掃呢頁CODE去手機

2018年6月18日 星期一

馬俊怡(Rose Ma):【寫真戰】34D馬俊怡酒後影內衣照 __,內衣,底衫褲,

Rose去到東京為寫真取景,出嚟效果係唔同啲。模特兒馬俊怡(RoseMa)今年加入寫真戰團,在書展期間推出處女寫真,當中除了有性感的內衣造型大騷34D ...


Rose去到東京為寫真取景,出嚟效果係唔同啲。


模特兒馬俊怡(Rose Ma)今年加入寫真戰團,在書展期間推出處女寫真,當中除了有性感的內衣造型大騷34D豐滿上圍外,她又化身「乾物女」以及潮流教主,早前Rose與工作人員一行八人拉隊到東京四日為寫真取景。

Rose透露寫真籌備了五個月,投資6位數,她說:「出寫真唔係為賺錢,我係想畀大家知道我可以有唔同嘅一面。今次有超過15個造型,唔單止係性感,有啲造型同潮流有關,當中有啲係我從來未試過嘅image,形象變化好大,我會展示到自己有好高嘅可塑性。」

Rose表示當中以內衣造型最性感,她坦言:「雖然以前有影過內衣相,但未試過咁多工作人員一齊睇住影,我影嘅每一場都冇清場,我之前以為自己會好怕醜,但係又冇喎,不過我每日拍攝前都會飲酒令到自己入到狀態。」她稱由於時間緊迫,每日拍攝超過12小時以上,涉逾十個場景,其中「乾物女」的場景更是由工作人員砌出來:「間日式部屋係租真嘅部屋,我哋帶晒啲嘢入去布置,好似漫畫之類,乾物女完完全全係我嘅寫照嚟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!