掃呢頁CODE去手機

2018年6月3日 星期日

【無縫交接做小三】拜金陳庭欣踢走正印Ruby 硬搶億萬彩豐行男友 __,Ruby,陳庭欣,庭欣,小三,劉伊靜,

港姐出身的Toby陳庭欣,16年已經有搶人男朋友的歷史,和坐擁億萬身家嘅律師男友Warren唐偉倫拍拖,但心頭高嘅Toby又怎會為了一棵樹而放棄整個森 ...




港姐出身的Toby陳庭欣,16年已經有搶人男朋友的歷史,和坐擁億萬身家嘅律師男友Warren唐偉倫拍拖,但心頭高嘅Toby又怎會為了一棵樹而放棄整個森林?最近Toby經朋友介紹認識了身家同樣過億的彩豐行老闆Benny,Benny結過婚,而且又離了婚,也是有女朋友的,對方便是Ruby 劉依靜,進擊的Toby快便打從正印Ruby手中搶去Benny,這個女人真係一點也不簡單!

本身住公屋的陳庭欣,目標真的明確,找男朋友一定要有家底照顧到自己,原本已經拖著翟威廉這個觀音兵,16年,成功搭上楊恭如舊愛屋企有米的大律師唐偉倫Warren,明知對方已經有個很美的正印Candice,陳庭欣照進擊,趁人家的正印Candice離港,便把握黃金機會上碧瑤灣寓所,跟同Warren共度春宵,最後Candice知道真相後便忍痛分手。成功坐正後Toby還未滿足,箍住千萬身家嘅律師男友同時,又進攻億萬身家嘅彩豐行老細Benny,明知Benny 和Ruby劉依靜拍拖,起初經常以公事為名約會對方,日日打電話噓寒問暖,還給訊號對Benny,最終Benny真的中了圈套,反轉頭追求陳庭欣,搶人男朋友計劃終於成功咗第一步的陳庭欣,還出盡招數冧掂Benny在面書留言公開給自己承諾:「我非常確定我願意跟您分享我一生成就,去為您付出我的一切,一生一世,希望你願意跟我走到人生盡頭。」

陳庭欣成功坐穩陣腳,便立刻狠撇Warren,其實在今年二月尾,我地先撞到陳庭欣和律師Warren到圓方拍拖睇戲,但不夠一個星期,彩豐行老細Benny已經公開給名份陳庭欣,二人還打得火熱到同居關係,之前我地便撞見陳庭欣在Benny天璽嘅寓所自出自入,還用埋對方安排的私家車出入,陳庭欣很明顯係劈腿吧!由於起初Toby和律師還未搞清手續,Benny 又和Ruby未斬欖,所以每次出入,他們也很小心選擇前後時序出入。其實男方有家底喜歡和明星拍拖,女方又目明確要找有錢的男朋友,所以便一拍即合!



鍾意就快D Share啦!