網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月14日 星期四

阿Sa首演性冷感角色 吳慷仁:含出嚟就冇事啦 __,阿Sa,蔡卓妍,

■阿Sa和吳慷仁昨日交換禮物。
■阿Sa和吳慷仁昨日交換禮物。蔡卓妍(阿Sa)昨日與吳慷仁、林德信及吳浩康等,到跑馬地為電影《非分熟女》進行開鏡儀式,阿Sa透露要飾演一名患性冷感的角 ...


蔡卓妍(阿Sa)昨日與吳慷仁、林德信及吳浩康等,到跑馬地為電影《非分熟女》進行開鏡儀式,阿Sa透露要飾演一名患性冷感的角色,電影中分別跟吳慷仁、吳浩康及林德信有對手戲及親熱鏡頭,並首次跳鋼管舞,她說:「為咗呢場戲都要專登學,第一堂着住運動bra top同波褲,但去到見到其他女仔都着晒比堅尼,於是我都跟住除。」



■林德信和葉童合演的新片中,林德信跟阿Sa將有親熱戲。 ■林德信和葉童合演的新片中,林德信跟阿Sa將有親熱戲。

吳慷仁在戲中九成對白都要用廣東話演繹,他說專程找老師上堂,但拍攝過程仍會鬧出笑話,阿Sa就爆:「佢有句對白本來係叫我『唔好喊,喊咗出嚟舒服啲』,但就講咗『唔好含,含咗出嚟舒服啲』。」最後該對白變為用普通話,阿Sa笑言:「如果唔用普通話會變咗A片。」

採訪:曹家誠

攝影:葉君海、廖達燊




鍾意就快D Share啦!