掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

【原來係大台藝員】惹火世界妹 李思捷一早昅中 __,思捷,TVB,大台,世界妹,李思捷,

有世界盃,當然就有世界妹!不過今年電視台啲世界妹質素好一般,反而一個安全套廣告嘅世界妹,就惹起網民注意喎!呢位身材咁惹火嘅女仔,原來係大台藝員,佢叫K ...




有世界盃,當然就有世界妹!

不過今年電視台啲世界妹質素好一般,反而一個安全套廣告嘅世界妹,就惹起網民注意喎!呢位身材咁惹火嘅女仔,原來係大台藝員,佢叫Kimmy(劉芷希),同楊秀惠一樣,都係馬拉妹。

佢憑住噴血三圍,一出道就俾李思捷昅中,今年初喺佢自導自演電影《一家大曬》,搵Kimmy做索sales。

唔知大台嚟緊嗰啲消暑節目,有冇Kimmy份?不過佢就有份拍新一輯《街坊廚神》。嘩!金剛對住呢位惹火Kimmy,未掃街搵食,就已經都流曬口水。

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!