掃呢頁CODE去手機

2018年6月14日 星期四

余香凝:余香凝認有去Victor屋企過夜 __,余香凝,

余香凝話佢係有去Victor屋企過夜。余香凝接受訪問時表示與陳家樂分手絕對不涉第三者,但有指她在Victor家過夜?她指Victor是認識很耐的朋友, ...


余香凝話佢係有去Victor屋企過夜。


余香凝接受訪問時表示與陳家樂分手絕對不涉第三者,但有指她在Victor家過夜?她指Victor是認識很耐的朋友,她說:「最近我哋夾分搞一間食肆,仲有其他生意夥伴,每一次開會都唔係淨係得我哋兩個,加上我將要離港一個月,而間舖月底就開張,有好多事要傾,所以每日做完工作,即使幾夜我都會上Victor屋企開會,上面係有佢屋企人,有其他生意夥伴,所以絕對唔係淨係得我哋兩個。」

她續說:「呢件事一路係好秘密緊進行,畢竟係一個投資,有好多嘢處理,每一晚都要開會研究一啲嘢食。(真係有過夜?)係,有試過開通宵。(你同佢係咪拍拖?)絕對唔係,佢係朋友同生意夥伴。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!