掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

余香凝:余香凝燒肉店開張冇影 扔低Victor睇檔 __,余香凝,

余香凝唔喺香港呀!藝人余香凝被指暗撻保險才俊Victor,遂與陳家樂分手。余香凝曾指與Victor只是燒肉店的生意夥伴,他們合資的燒肉店開張。見Vic ...


余香凝唔喺香港呀!


藝人余香凝被指暗撻保險才俊Victor,遂與陳家樂分手。余香凝曾指與Victor只是燒肉店的生意夥伴,他們合資的燒肉店開張。見Victor在店內打點,他也大方企定定受訪,強調與余香凝只是普通朋友:「識咗好多年。(但佢好多晚去你屋企過夜?)仲有其他Partner同我屋企人。」

有指女方因他而與家樂分手,Victor說:「絕對冇可能。(冇機會發展?)呢刻一定冇,但將來唔知。(心痛佢被鬧拜金?)當然戥佢唔抵。(會出嚟護花?)費事愈描愈黑。」講到店內不見余香凝,他說:「佢唔喺香港,依家情況都冇辦法,我哋自己搞掂。(你哋會避忌?)都唔係,就算佢唔喺香港,我哋都會電話開會。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!