掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

杜汶澤:杜汶澤勁想喺電視節目加粗口:好x想推廣 __,杜汶澤,

等睇你表演喇!藝人杜汶澤於屯門出席ViuTV節目《GoodNightShow全民星戰》活動,日前生日的他獲大會送上蛋糕慶祝。為全新一輯節目擔任主持的他 ...


等睇你表演喇!


藝人杜汶澤於屯門出席ViuTV節目《Good Night Show全民星戰》活動,日前生日的他獲大會送上蛋糕慶祝。為全新一輯節目擔任主持的他,被問到錄影節目時可有爆粗他?直言有:「錄影冇所謂啦,喺電視播出都會剪走,好似我嗰個節目《走佬去台灣》,網上都係足本版,有粗口,係電視睇唔到啫,識睇嘅人一定係上網睇!」又指自己以前在電台主持八年都沒有出事,現場錄影爆粗只為搞氣氛。問到在電台主持時不能爆粗,會否覺得很壓抑?他說:「直情係離譜依家咩年代,粗口係粵語文化,男性性器官都有三個字,我覺得廣東話嘅保育動作,喺電視裏面加粗口,廣東話文化先至可以承傳,呢樣係我好x想推廣嘅!」

談到太太田蕊妮早前慶祝他奪大阪電影節獎項時,不慎將獎座打爛,日前生日的他就獲太太送上一個全新的獎座,阿澤笑指懷疑對方是故意打爛在計劃修補送給他,他說:「結咗婚咁多年,咩都送過啦,所以我懷疑佢特登咁做。不過佢好有心機去整,呢啲係要電影道具師去搞。(冇痕迹?)有痕迹嘅,不過要再倒模做,呢啲係道具師先做到,像真度好高,都要多謝班兄弟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!