掃呢頁CODE去手機

2018年6月23日 星期六

尼馬:【有片】一個神級鏡頭 話你知尼馬係抵X死 __,尼馬,

即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 巴西球星尼馬好波就係人都知,佢喺今屆世盃亦成為眾矢之的,首場分 ...




即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

巴西球星尼馬好波就係人都知,佢喺今屆世盃亦成為眾矢之的,首場分組賽對瑞士被喪踢10次創下20年紀錄,周五對哥斯達黎加亦繼續畀對手「超技術」對付,連波襪都被踢到穿咗4個窿!尼馬嘅踢法係極具侵略性,巴西進攻經常都係靠佢個人突破,睇番數據,尼馬今場竟然有24次1對1交戰,不過只係得9次成功,被侵犯就有4次。

熱愛「單挑」嘅尼馬好自然會引嚟犯規,雖然唔少巴西粉絲覺得佢好慘,但亦有大批網民覺得尼馬「抵X死」!最有代表性一幕係,巴西(對哥斯達黎加)喺96分鐘贏緊1比0嘅時候,尼馬喺角球旗位置拎波,多數球員都會選擇拖延時間,或者踢向對方隻腳博界外球或角球,偏偏尼馬就選擇「玩花式」,施展「神龍擺尾」絕對突圍!

無疑尼馬相當精彩咁突圍成功,搞到哥斯達黎加守將雙腳飛鏟都「鏟空氣」,不過網民就覺得尼馬咁樣羞辱對手,幾本上就係博畀人踢!大家又覺得尼馬挑釁性踢法好好睇?定係覺得抵佢畀人踢死呢?

延伸閱讀:【尼馬神龍擺尾特集 J神做最近觀眾】

LINK:https://bit.ly/2luUiYd 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!