網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月22日 星期日

【10幾年冇搭過】三哥叫劉德華帶個女搭地鐵 華仔:你多事! __,華仔,苗僑偉,三哥,劉德華,

攝影:陳俊強
劉德華監製嘅電影《掃毒2天地對決》喺啟德郵輪碼頭花費5個多月時間、搭建1:1嘅中環地港鐵站,今日就喺「中環港鐵站」舉行電影宣傳活動,主演古天樂、三哥苗 ...


劉德華監製嘅電影《掃毒2天地對決》喺啟德郵輪碼頭花費5個多月時間、搭建1:1嘅中環地港鐵站,今日就喺「中環港鐵站」舉行電影宣傳活動,主演古天樂、三哥苗僑偉、應采兒、周秀娜同衛詩雅等等出席。

電影公司安排警車載住「毒犯」劉德華同古天樂現身,眾人更用掃把掃去地上嘅「毒品」。

劉德華同古天樂話自己喺戲中係壞人又係好兄弟,兩人將會喺「港鐵站」有撞車嘅場口。問到二人嘅造型,古天樂話:「保持啲神秘感,總之就長頭髮、有鬚同埋身體有缺陷。」劉德華就透露自己喺電影嘅開頭會紮髻:「好似古裝咁,返到屋企被爸爸問我係咪拍古裝,我仲接髮接左4日。」

問到佢地有幾耐無搭地鐵?古天樂笑謂依家有得搭都唔識路:「入行後無坐過地鐵,10幾20年啦,拍戲都無去過地鐵站,要借都好難。」劉德華話:「我起碼15年無搭過,不過沙士之後有得戴口罩就好啲,有時趕時間過海都會搭去中環,我都想揾個機會再搭下。」

三哥同劉德華鬼馬地說:「你帶埋個女去搭下地鐵囉。」劉德華即扮惡話:「你多事!」期後記者提議三哥帶劉德華女兒去搭港鐵,佢笑謂:「我帶嘅話佢斬死我吖,佢唔離手o架個女。」

劉德華笑指三人之中,三哥最chok。三哥受訪時謂:「我點會chok得過佢地兩個呀?劉生『chok先』,古仔都唔弱㗎,我就chok佢哋兩個囉。」佢仲透露戲中三人會喺「港鐵站」有飛車鏡頭,亦會到真嘅地鐵站拍攝。

三哥仲話自己平日都會搭港鐵,唔會戴口罩:「集郵咪集囉,人哋俾面你先同你集啫。」

周秀娜就自爆曾經喺港鐵搭過龍,因為瞓着咗:「我搭晒全程,梗係瞓啦,點知啲人落晒車我都未醒,好彩有廣播。」戲中佢飾演劉德華嘅前度,佢話:「我都好突然,因為戲中有個10幾歲嘅仔,佢同我咁高,不過拍戲就冇所謂啦。」

另外,早前有小行星以劉德華、古天樂、張國榮同梅艷芳命名,劉德華話自己都係睇新聞先知,佢笑謂:「其實呢啲星星多過人類,係人都可以有自己粒星星。」古天樂就話唔識反應:「無諗過有粒星係我個名,好榮幸嘅,喺星海之中有粒星係我,同家人講下都係好好嘅紀念。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳俊強 劉德華監製嘅電影《掃毒2天地對決》,今日舉行電影宣傳活動。 劉德華監製嘅電影《掃毒2天地對決》,今日舉行電影宣傳活動。
呢個1:1嘅中環港鐵站,用咗5個多月時間、製作費過千萬嚟搭建。

呢個1:1嘅中環港鐵站,用咗5個多月時間、製作費過千萬嚟搭建。
唔知仲真係會以為呢度喺真嘅港鐵站。

唔知仲真係會以為呢度喺真嘅港鐵站。
劉德華同古天樂喺戲中係壞人又係好兄弟。

劉德華同古天樂喺戲中係壞人又係好兄弟。
華仔同古天樂都話自己已經好耐冇搭過港鐵。

華仔同古天樂都話自己已經好耐冇搭過港鐵。
記者提議三哥帶華仔個女去搭港鐵,佢話:「我帶嘅話佢斬死我!」

記者提議三哥帶華仔個女去搭港鐵,佢話:「我帶嘅話佢斬死我!」

鍾意就快D Share啦!