網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月8日 星期日

【威在起跑線】孔子後人謝雪心12歲考取游泳教練資格 成就身材窈窕氣質優雅(足本版) __,謝雪心,

講起謝雪心,一定要提提佢嘅威水史,特別係可以追溯到公元前嘅孔子身上,事關心姐係如假包換嘅第76代孔子後人,名為孔令馥,早年更得到國家翻查孔子族譜,並正 ...




講起謝雪心,一定要提提佢嘅威水史,特別係可以追溯到公元前嘅孔子身上,事關心姐係如假包換嘅第76代孔子後人,名為孔令馥,早年更得到國家翻查孔子族譜,並正式納入心姐名字。不過喺娛圈打滾,心姐都係選擇用恩師任劍輝、白雪仙為佢改嘅「謝雪心」。

除咗家族威水,心姐本身亦係游泳健將,勁到未滿3歲已經投身各大游泳比賽,而首次參加渡海泳嗰陣都未夠6歲,聽完之後係咪O晒嘴覺得心姐堅過石堅先?更誇張嘅係,心姐12歲嗰年已經考到游泳教練資格,不過因為年紀太細,有關當局要佢到13歲先可以拎教練章。

由於細細個已經開始游水,造就心姐纖瘦窈窕身形,加上本身又喺粵劇界打滾多年,舉手投足都散發優雅氣質,有無人覺得心姐後生嗰時唔選港姐嘥咗?其實佢自己都係咁覺得,仲話以前嘅女仔唔興腳幼幼,所以覺得自己對腳唔好睇,人哋叫佢去選佢都唔敢去,依家諗返真係傻,有啲後悔。

因為有過後悔,於是心姐決定人一世物一世,咩都要試下,所以有次佢喺越南登台期間,見到有個環境好靚嘅泳池,無帶泳衣但又想游,唯有裸泳:「試吓裸泳,人一世物一世。點知我個女話:『媽咪呢度開晒燈㗎!』泳池嗰度開晒燈,我話:『開燈啫,隔籬左右都睇唔到。』正想有行動之際,突然聽到『轟轟』聲,你估係乜嘢?架直升機喺上面飛過。好彩我無做,不過都嘥咗個裸泳嘅機會,算啦。」

鍾意就快D Share啦!