掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

琦琦帶囡囡到巴黎睇時裝騷 14歲Ella喜與偶像合照 __,琦琦,官恩娜,Ella,

名模琦琦係法國時間7月2日,帶埋囡囡任晴佳(Ella)到巴黎出席著名法國品牌Dior2018秋冬季時裝騷,除咗琦琦兩母女,仲有好多女星出席,包括Kat ...


名模琦琦係法國時間7月2日,帶埋囡囡任晴佳( Ella)到巴黎出席著名法國品牌Dior2018秋冬季時裝騷,除咗琦琦兩母女,仲有好多女星出席,包括Kate Bosworth、Zoey Deutch、Sofia Boutella、Annabelle Wallis、Emma Roberts、Araya Alberta Hargate等,而大陸女星景甜、珠寶設計師萬寶寶、香港名媛張翡玶,而名模Karlie Kloss、Natalia Vodianova, Daria Strokous及名媛Olivia Palermo亦有出席時裝騷。

14歲嘅Ella首次獲邀請到巴黎睇高級訂造服時裝騷,佢話真係好開心,騷後佢好興奮咁話:「我好鍾意騷入面嘅模特兒,成個系列都非常漂亮、特別喜歡祼色嘅禮服。喺騷入面仲碰到自己嘅的偶像名模Karlie Kloss,真係好開心呀!」而琦琦就話:「非常喜歡Dior嘅2018秋冬高級訂製系列,尤其外套及斗篷,很高貴同好靚,今次第一次帶埋Ella出席,係因為佢她一直對時裝感興趣,想成為時裝設計師,而佢亦一直好想想陪我出席巴黎時裝騷,今次兌現了兩年前嘅承諾。」14歲嘅Ella,身高已達170cm,同媽媽合照時,琦琦都只係高個女唔係好多,真係後生可畏,相信Ella好快就會高過媽媽喇!

而琦琦亦喺ig貼出Ella同偶像Karlie Kloss合照,留言話:「不愛拍照的女兒在看到她喜歡的超模karliekloss還是绽放出最燦爛的笑容。」




鍾意就快D Share啦!