掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

肥媽:【上車靠嫲嫲】肥媽為15個孫一人買一層樓! __,肥媽,

肥媽為咗快啲幫十五個孫買樓,話會減價接Job,就連陸浩明都係靠佢帶挈人氣急升!藝人肥媽出席流動支付活動,自爆之前到粵港澳大灣區做節目,即席在當地買樓: ...


肥媽為咗快啲幫十五個孫買樓,話會減價接Job,就連陸浩明都係靠佢帶挈人氣急升!


藝人肥媽出席流動支付活動,自爆之前到粵港澳大灣區做節目,即席在當地買樓:「佢即刻平咗廿萬畀我,本身80萬,依家60萬,唔係唔買呀嘛?」她笑言用流動支付畀訂金,現時到內地很多時都用流動支付畀錢:「喺街邊賣番薯嗰個都唔收現金。」她直言在大灣區買的樓不足一個月已經升了5%,睇好當地有發展潛力,有15個孫的她希望可以為每個孫買一層樓:「因為香港太貴啦,我睇好大灣區,的確好方便,一個鐘頭就到香港。(諗住幾年內買到15層樓畀啲孫?)希望愈快愈好,所以大家多啲搵我做嘢,我呢排會(收)平啲㗎啦,會畀Discount,內地搵我做代言人可以畀層樓我㗎!」

問到為何突然有這個想法?她表示:「其實我兩年前已經有投資內地㗎啦,一早睇晒啲資料,之後退休我都係諗住返內地住㗎啦,香港層樓咪租出去畀人住。(咁你依家喺內地有幾多層樓?)唔講咁多啦,總之呢排我會平啲做嘢㗎啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!