掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

言承旭:17年後變成咁!言承旭攬「新杉菜」睇流星雨 __,言承旭,

幻想破滅........憑2001年台劇《流星花園》而走紅的台灣藝人言承旭參加為大陸綜藝節目擔任嘉賓,內容講述他要與另外三個大男人帶小朋友到運動中心學 ...


幻想破滅........


憑2001年台劇《流星花園》而走紅的台灣藝人言承旭參加為大陸綜藝節目擔任嘉賓,內容講述他要與另外三個大男人帶小朋友到運動中心學跳啦啦操,但跳到一半嘅時候,節目組突然播放了2001年《流星花園》的主題曲《流星雨》,言承旭先是呆咗一下,然後有點尷尬,但當聽到周渝民的歌聲,佢激動地大叫:「仔仔,仔仔!」當佢聽到自己當年演唱的部分,隨即也跟着唱埋一份。

後來,言承旭仲叫陳學冬扮吳建豪接唱,跟住佢仲隨手將旁邊的男人擁入懷中,扮一起睇流星雨,被眾人笑言是「道明寺與杉菜的20年後」,節目組也忍不住笑:「這畫面太美我不敢看。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!