網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月5日 星期四

【福利時間到】張文慈晒18年前舊相找數 黃心穎噴血床照勁有Heart __,心穎,張文慈,黃心穎,

心穎BB以白色比堅尼上陣,索到爆!(黃心穎微博圖片)
繼馬浚偉(馬仔)因為劇集《宮心計2深宮計》破10億點播率晒BB裸照,以及同胡定欣床照(新聞連結:https://bit.ly/2tSbLyg),唔知係 ...


繼馬浚偉(馬仔)因為劇集《宮心計2深宮計》破10億點播率晒BB裸照,以及同胡定欣床照(新聞連結:https://bit.ly/2tSbLyg),唔知係咪因為咁即時令點播率標升,話咁快點播率就破30億大關,而曾經應承過大家破30億時會晒床照的心穎BB,亦講得出做得到,即時係微博找數,不過相對馬仔嗰張床照嚟講,心穎BB呢張就有誠意得多,事關呢相中的心穎BB以白色比堅尼上陣,雖然只得上半身,但相中閉着眼的心穎BB性感得嚟又含蓄,誘人及火辣程度真係令人流(鼻)血不止,相信各位睇完呢張相後,大家都會好羨慕馬國明有個咁索爆嘅女友!

而除心穎BB外,劇中的汪司膳張文慈同太平公主陳煒,亦一樣有晒相,不過前者就係18年前的現代版床照,後者則係22年前的泳衣照,係就係年代久遠啲,但都叫有福利咦,唔知幾時到玲瓏公主劉心悠同周秀娜娜姐晒相呢?好期待呀!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

心穎BB以白色比堅尼上陣,索到爆!(黃心穎微博圖片) 講得出做得到,心穎BB果然係找數真漢子!(黃心穎微博圖片) 講得出做得到,心穎BB果然係找數真漢子!(黃心穎微博圖片)
雖然張文慈找數張相係就係18年前,但都算有誠意。(張文慈微博圖片)

雖然張文慈找數張相係就係18年前,但都算有誠意。(張文慈微博圖片)

鍾意就快D Share啦!