掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

世界盃2018:英格蘭雙蛋贈瑞典 相隔28年再闖4強 __,瑞典,

(GettyImages)即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 港人至愛英格蘭又贏!周六晚上演的世界 ...


(Getty Images)


即上彩報世盃專頁:http://win.on.cc/football/cup2018/ 

港人至愛英格蘭又贏!周六晚上演的世界盃8強瑞典對英格蘭,戰況意想不到咁激烈,雖然哈利卡尼未有建樹,但英格蘭仍以2比0贏波,繼1990年意大利世界盃之後,相隔28年再度殺入4強,距離捧盃又近一步!

英格蘭沿用16強淘汰哥倫比亞嘅原班人腳出戰,至於瑞典就有刑滿嘅施巴斯坦拿臣復任正選,停賽嘅右閘路斯迪就由艾美卡夫頂替。賽事初段瑞典攻勢較多,中場域陀卡里臣遠射高出,為這場激戰揭開序幕。

上半場中段英軍開始全軍壓上,史達寧在前線表現活躍,可惜處理埋門一腳未夠火候,其中一次右路快放一段,橫傳畀哈利卡尼於禁區邊快射,僅僅斜出,其後史達寧再於右路發難,斬波省中於禁區內嘅科斯貝治隻手,但因冇乜動作,球證冇判12碼。

30分鐘英格蘭終於打破缺口,艾舒利楊格進攻左路開出角球,助攻嘅後衞哈利馬古尼12碼點勁頂破網,英格蘭領先1:0。完半場前史達寧有個擴大比數機會,可惜這位曼城前鋒單刀埋門過唔到瑞典門將羅賓奧臣,再射又省中對方守將出底線。

下半場再開瑞典狂攻,其中馬古斯貝治頭槌最有威脅,但被三獅門將比克福特飛身救出,不過英軍好快就反壓對手,更於59分鐘擴大比數,連格於右路斬去遠柱,冇人看管嘅迪利阿里頂成2:0。

瑞典落後兩球下豁出去,域陀卡里臣及馬古斯貝治勁射又被比克福特神勇救出,最終英格蘭以2比0贏波,躋身世界盃4強。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!