掃呢頁CODE去手機

2018年7月19日 星期四

寫真戰2018:自評90分!楊思琦畀囡囡叫落水 __,寫真,思琦,楊思琦,

楊思琦話囡囡叫佢快啲游水呀!年近40歲嘅藝人楊思琦首次出寫真,佢今日去書展宣傳,佢以露肩裝上陣「膊」到盡,現場吸引近百名粉絲及龍友圍觀,場面墟冚,剪咗 ...


楊思琦話囡囡叫佢快啲游水呀!


年近40歲嘅藝人楊思琦首次出寫真,佢今日去書展宣傳,佢以露肩裝上陣「膊」到盡,現場吸引近百名粉絲及龍友圍觀,場面墟冚,剪咗新髮型嘅佢話想畀大家清新感覺!

問到對寫真集的評分?她直言給自己90分:「今次係我嘅處女寫真,如果多啲時間會更好,咁啱影完寫真後要趕返內地拍電影,其實咁短時間有咁嘅效果已經好好。(囡囡有冇睇?)冇睇本寫真,有畀佢睇幾張相,佢話好靚,唔知有攝影師影,仲話要同我selfie!(睇完有冇話想一齊着母女裝?)冇講,但佢依家學緊游水,見到啲泳衣相話要同我去游水。」見到今次反應如此熱烈,問到明年會否再推出?她直言享受拍靚相,如有機會想再推出。

前港姐楊思琦以露肩裝為處女寫真集《Miss Szeki 2018》宣傳,共印刷一萬本,她透露收到不少朋友的短訊支持,感到十分高興:「啲同學仔send message話想要我嘅簽名寫真,好多謝各界朋友支持。如果反應熱烈,會考慮再印。」

提到她在今年寫真戰中年紀最大,問到可會作比較?她表示:「冇咁去比較,以前喺無綫冇影寫真嘅機會,今次亦係為慈善,係好好嘅timing。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!