掃呢頁CODE去手機

2018年7月11日 星期三

港姐2018:陳曉華殺入港姐複試喪操 湯沛宜呻被針對! __,湯沛宜,陳曉,港姐,

港姐第二輪面試又嚟喇!《2018香港小姐競選》今日進行第二輪面試,多位高質索女包括「章子怡師妹」姚羽嘉、陳曉華、前女子組合AsOne成員陳苑澄、中日混 ...


港姐第二輪面試又嚟喇!


《2018香港小姐競選》今日進行第二輪面試,多位高質索女包括「章子怡師妹」姚羽嘉、陳曉華、前女子組合As One成員陳苑澄、中日混血兒工藤佑采等都成功殺入複試,由於大家實力不相伯仲,各人都不敢鬆懈,其中大熱的「仙氣紅姑」陳曉華(Hera)就狂做運動,雖然她前日才收到無綫通知進身複試,但過去一星期已加強體能訓練,顯然對入選信心十足。

素顏做瑜伽

向來有做瑜伽的Hera最近開始跑步及打Boxing,更將做運動的照片放上網,身穿小背心素顏上陣的她零走樣,又Pure又仙氣,更相約閨蜜一齊打拳,並開玩笑寫「女人之間嘅戰爭」,指每次打完拳都成身散晒勁流汗。而日前她相約形象指導許嘉浩食下午茶,面對美食也忍口不敢多吃。

不設海外佳麗

此外,另一參賽者湯沛宜(ToTo)再被東網讀者爆整容,包括整鼻、打針整下巴及蘋果肌,她認為有人惡意攻擊:「我有做彩光等醫學美容,但冇做過任何整容手術。報料人針對性咁抹黑我,不斷對我作出沒有事實根據嘅指控,我已出道一段時間,一直都冇呢啲指控,但一選港姐,就被不斷抹黑,可能報料人唔想我選港姐。」

據知,無綫為免再發生黃夏蕙契女林昕雨「食兩家茶禮」的事件,特別提醒參加者先搞清合約問題,以及交代之前及已經接下的工作。另外,據知今屆不設海外佳麗。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!