網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月19日 星期四

港姐2018:【的骰佳麗】實習建築師鄧卓殷最省鏡 __,港姐,

的骰佳麗逐個捉!《2018香港小姐競選》20位候選佳麗在將軍澳某酒店首度正式見傳媒。今年佳麗身材多屬高挑,但也有多位的骰佳麗「圓潤李若彤」藥劑碩士梁致 ...


的骰佳麗逐個捉!


《2018香港小姐競選 》20位候選佳麗在將軍澳某酒店首度正式見傳媒。今年佳麗身材多屬高挑,但也有多位的骰佳麗「圓潤李若彤」藥劑碩士梁致欣(Jenny)、11號李明芙 (Samantha)、18號高育英(Kelly)及20號鄧卓殷 (Amber)同屬個子矮小。

「的骰佳麗」中最省鏡的是20號鄧卓殷 (Amber),她說:「我只得160cm,企埋啲170cm高嘅佳麗顯得自己好矮,但係新高冇得改變惟有靠甜美嘅笑容啦,望大家可以睇到我開朗嘅性格。」身為實習建築師的她當完成一年實習,時間配合下就來選港姐。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!