網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

寫真戰2018:【書展殺到】袁偉豪白底神鵰「裸擊」寫真女 __,寫真,寫真戰,袁偉豪,

書展殺到,袁偉豪全裸出擊!無綫「型男」袁偉豪(Ben)擁有一身有線條又均勻的肌肉,今年更代表男生加入書展寫真戰,自資六位數字推出純影集,更與團隊到印尼 ...


書展殺到,袁偉豪全裸出擊!


無綫「型男」袁偉豪(Ben)擁有一身有線條又均勻的肌肉,今年更代表男生加入書展寫真戰,自資六位數字推出純影集,更與團隊到印尼峇里拍攝。除了激凸泳褲照、生活及工作寫真外,相集還會以全裸為終結,「激」退一班寫真女將楊思琦與松岡李那等,而今次收益將撥捐行善。

差啲畀人影全相

今次推出純影集,Ben接受東網訪問時指,一來紀念入行20周年,二來亦完成多年心願:「其實十年前已經想出,但當時狀況有啲吃力,依家個人大咗、多咗好多經歷,天時、地利、人和下促成今次成事,都係命運嘅安排。」雖然相集離不開商業元素如泳褲照,但今次不是純粹Show肌,他說:「本相集紀錄咗呢兩、三年嘅生活點滴同工作寫照,當中仲有寶兒(女友張寶兒)客串演出,但冇正面出鏡,全部都係啲Wideshot,背面同側面交代。」

問到相集還有甚麼賣點時,Ben才自爆尾段會以一張全裸相作結:「其實係有意思嘅,係人生嘅睇法,都幾激!我哋BB仔嚟到呢個世界時乜都冇,當我哋走嗰日都係乜都帶唔走,我用呢幅相嘅意境同文字去交代作為相集嘅終結。」又爆出拍攝時的蝦碌事:「咁啱影全裸照個景點,係印尼出名嘅海灘,所以好多人,仲有人喺度影婚紗照!當時我摟住毛巾,諗住一除就影,點知影完轉頭已見後面啲人舉起手機想自拍,即刻遮住前面。」至於會否為女友影水着寫真,他坦言不介意:「最緊要成件事做好啲,將來攝影技巧再高啲先!」

女友全程陪影

全程陪影的張寶兒接受訪問時坦言,支持男友推出相集:「上年尾佢同我講有個願望,就係出本相集,我當時輕描淡寫咁話:『咁出囉!』跟住就去籌備!我都好鍾意呢本書,傳遞嘅唔單止係相嘅美感,仲有一種有訊息嘅生活態度!(畀Ben操刀幫你影寫真?)我成日都叫佢,佢唔得閒啫嘛!不過佢真係好鍾意影相。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!