掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

寫真戰2018:寫真性感之最 松岡:淨係用雙手遮住 __,松岡,松岡李那,寫真,寫真戰,

松岡李那好性感呀!松岡李那於銅鑼灣出席寫真發布會,她着上粉紅色開胸泳衣,配搭透視雨衣性感亮相,活動期間更獲特意飛來香港的日模好友久保杏奈(Anna)送 ...


松岡李那好性感呀!


松岡李那於銅鑼灣出席寫真發布會,她着上粉紅色開胸泳衣,配搭透視雨衣性感亮相,活動期間更獲特意飛來香港的日模好友久保杏奈(Anna)送花力撐,並一口氣買了200本寫真集以示支持。

送畀林德信

松岡指事前並不知道好友會現身撐場,她說:「Anna尋晚問我今日嘅時間同地點,我先知佢會嚟,佢仲同我搭埋同一班機。班機仲要delay咗一個鐘,所以頭先搭港鐵趕過嚟。(着到咁性感搭港鐵?)唔係,嚟到先換,不過太匆忙,工作人員畀咩我就照着。」她續指第一批寫真印了一萬本,並打算買來送給媽媽,以及張建聲、林德信等男性好友。

可能出再版

問到寫真最性感的尺度,她表示:「全部都sexy,太多唔記得啦,係有一張我冇着上衣,淨係用雙手遮住上身,嗰張拍得好靚,但我睇過本書唔見有呢張相,可能等賣晒出第二版先放落去。」

久保杏奈唔出寫真

另外,問到Anna可有打算出寫真,她直言不是主打性感路線,加上性格像男生,所以不會考慮出寫真。她又透露原來男友也有為松岡的新書出一分力,她說:「松岡其中一套泳衣係由男友設計,所以真係好特別,我會拎晒啲寫真番日本送畀朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!