掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

2018世界盃:關老婆事!劉燁盲撐法國 大宅「被炸」 __,劉燁,

其實劉燁心裏會唔會係撐克羅地亞呢?2018世界盃決賽法國對克羅地亞凌晨結束,最終由法國4:2勝出,娶了個法國老婆的大陸影星劉燁點都要盲撐法國捧盃,唔單 ...


其實劉燁心裏會唔會係撐克羅地亞呢?


2018世界盃決賽法國對克羅地亞凌晨結束,最終由法國4:2勝出,娶了個法國老婆的大陸影星劉燁點都要盲撐法國捧盃,唔單止咁,佢仲借出大宅畀老婆親戚進駐睇波,還有食物供應,呢個老公認真唔話得。而當法國隊奪冠之時,劉燁還激動地說:「家裏炸了」、「贏了,能吃頓開心飯了!」睇嚟如果法國輸了,劉燁都好難有飯食。

另外,除了明星足球隊,容祖兒、謝霆鋒、蔡卓妍等到俄羅斯現場睇波外,陳伶俐與富商老公都有去現場,佢仲喺微博透露已經留喺俄羅斯24日,闊太嘅生活真梳乎。唔一定要到現場,其實喺屋企都一樣可以感受世界盃氣氛,好似原子鏸同摩洛哥籍的未婚夫就舉起法國國旗一齊喺屋企睇波。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!