掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

2018世界盃:心穎捱夜睇英格蘭 陳伶俐「轉會」撐法國 __,心穎,陳伶俐,黃心穎,

相信大把香港人凌晨都捱夜捧英格蘭!世界盃舉行四強賽事,英格蘭喺領先下被克羅地亞反勝,搞到有唔少對英格蘭有情意結嘅香港人都唉聲嘆氣!好似飛到俄羅斯睇波嘅 ...


相信大把香港人凌晨都捱夜捧英格蘭!


世界盃舉行四強賽事,英格蘭喺領先下被克羅地亞反勝,搞到有唔少對英格蘭有情意結嘅香港人都唉聲嘆氣!好似飛到俄羅斯睇波嘅藝人陳伶俐就相當唔開心,不過發洩完佢就話「轉會」撐法國奪冠:「唔開心完將所有能量過哂(晒)去法國吧~」又表示要去睇決賽同順便𥄫靚仔!

但唔係個個都可以去現場睇波,所以都要捱夜撐英格蘭,好似無綫小花黃心穎咁,今日佢仲要朝早6點就開工,搞到佢扁晒嘴話:「為何賽事總接個0600!」

而英格蘭忠粉任達華早前就開工都照捧愛隊,今次就話要學領隊修夫基着馬甲戰衣撐英格蘭,但可惜最終夢碎,就連方中信都估唔到賽果:「世事難料,克羅地亞!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!