掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

2018世界盃:露肩晒腿!翠如唔避忌講波:乜都要睇嘅 __,翠如,黃翠如,

雖然世界盃係ViuTV獨家香港轉播權,不過佢哋冇避忌講足球!藝人黃翠如和余德丞出席足球活動,翠如穿上露肩喱士連身短褲少許性感,她笑言:「係自己揀,本來 ...


雖然世界盃係ViuTV獨家香港轉播權,不過佢哋冇避忌講足球!


藝人黃翠如和余德丞出席足球活動,翠如穿上露肩喱士連身短褲少許性感,她笑言:「係自己揀,本來諗住着裙,但大會話要做啲動作,所以揀咗褲,但放心唔會走光。」講到今屆世界盃是ViuTV獨家香港轉播權,兩人身為無綫人提到足球會否較避忌?翠如坦言:「我哋做呢個行業乜都要睇嘅,乜都睇先知出面做緊乜,唔會避忌。」

而余德丞亦言:「冇乜特別避忌,自己有講開足球評述,係要睇嘅,第日都有機要講波,可能要講番。」至於講到曾志偉現身ViuTV睇英格蘭對克羅地亞之戰,問到余德丞可感驚訝?他謂:「都有驚訝嘅!但我就係聽英語評述囉!」

另外,講到翠如未能出席好友陳榮峻和吳香倫婚宴,翠如稱因在馬來西亞及新加坡工作,會再約兩人食飯補數。問到男友蕭正楠呢?她謂:「唔知佢得唔得閒喎!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!