網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月9日 星期一

港姐2018:三甲夢碎!馮盈盈師妹暗示港姐面試被Out __,馮盈盈,盈盈,港姐,

劉致君坦言有啲失望。今屆不少高質參賽者前往香港小姐面試,不過當然有人歡喜有人愁。「馮盈盈師妹」劉致君今日透過社交網發文,似暗示已被淘汰,未能進入下一輪 ...


劉致君坦言有啲失望。


今屆不少高質參賽者前往香港小姐面試,不過當然有人歡喜有人愁。「馮盈盈師妹」劉致君今日透過社交網發文,似暗示已被淘汰,未能進入下一輪面試,佢話:「其實已成定局。嗯,是有點失望。但總算是踏出了勇敢的一步,做到了自己的最好,也就無侮了。有人說:真的失敗是自己放棄的時候,所以,繼續努力,也就愈走愈近。(而借這次機會知道身邊有很多支持自己的朋友,已經感到無比幸福。多謝你哋。」

佢早前前往首輪面試時,曾向記者表示希望殺入三甲,可惜今次疑遭淘汰,有好多網友都叫佢唔好放棄自己嘅夢想,仲叫佢加油添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!