掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

2018世界盃:楊受成馬雲相約睇世盃決賽 祖兒阿Sa撐法國 __,阿Sa,馬雲,容祖兒,祖兒,楊受成,蔡卓妍,

一大班人睇波,特別開心!法國對克羅地亞的世界盃冠軍賽,全球注目,英皇集團老闆楊受成,親自領軍率領旗下天王天后包括容祖兒、謝霆鋒及蔡卓妍(阿Sa)等,齊 ...


一大班人睇波,特別開心!


法國對克羅地亞的世界盃冠軍賽,全球注目,英皇集團老闆楊受成,親自領軍率領旗下天王天后包括容祖兒、謝霆鋒及蔡卓妍(阿Sa)等,齊齊飛到俄羅斯觀賞賽事,並在球場中自拍留念。

身穿法國隊波衫的楊受成原來相約了阿里巴巴集團創辦人馬雲睇決賽,馬雲更和祖兒、霆鋒同阿Sa傾波經,更見祖兒、阿Sa臉上畫上法國國旗,身體力行撐愛隊奪冠,相當開心!祖兒更在社交網分享合照,包括和霆鋒一起開餐外,更和阿Sa及楊受成一起三人搞笑合照,阿Sa不但嘟嘴晒V,楊受成更直豎拇指,她留言:「同啲大人去睇波,預早了很多時間到場,所以一點都不擠擁不混亂,天氣剛剛好,可以感受到狂歡前的平靜,兩小時後又是完全另一回事,實在是太好的經驗。我愛法國。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!