網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月12日 星期四

郭子豪:電磁爐爆玻璃!郭子豪險毀容割傷縫20針 __,郭子豪,

郭子豪當時玻璃碎片彈到割傷,最終於醫院留醫兩日!無綫劇《親親我好媽》的「大隻仔」郭子豪原本今日出席一個腕錶發布會活動,奈何因為發生家居意外,故不能出席 ...


郭子豪當時玻璃碎片彈到割傷,最終於醫院留醫兩日!


無綫劇《親親我好媽》的「大隻仔」郭子豪原本今日出席一個腕錶發布會活動,奈何因為發生家居意外,故不能出席,並改由胡子彤擔任嘉賓!郭子豪接受東網獨家訪問,他坦言現時正積極為8月底的健美比賽勤加操練,亦因為要控制食物、營養,故平時都親自煮食。但7月9日,亦都是他的生日,子豪就在家中炮製雞胸及蒸蛋,意外亦因而發生。

他憶述:「我買咗個鍋!下面烚雞、上面蒸蛋,每次都要煮成廿幾分鐘,當時成個電磁爐嘅玻璃面好熱,唔知點解我又倒瀉啲凍水上去,可能一熱一凍,嗰啲玻璃爆起上嚟,啲碎片彈到隻手同臉,都流咗好多血。」子豪坦言當時即刻入院診治,隻手縫了20針,臉部亦有兩、三處遭玻璃碎片彈到割傷,要於醫院留醫兩日,現時剛出院回家休息,但要吃止痛藥及抗生素。

問到會否毁容時,他謂:「好在臉上嘅傷唔係好深,冇彈入眼已經係不幸中之大幸。」問傷勢有否影響其他工作時,他說:「依家都係專心健身比賽嘅嘢,8月25日就比賽,時間都好緊逼,希望可以快啲好番,我都需要時間休息吓!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!