掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

好友陪過29+1生日 千雪BB:I am a very lucky girl __,千雪,朱千雪,

港姐出身嘅朱千雪,剛於上月28日踏入「29+1」歲,踏入3字頭,朱千雪當然會有一連串嘅生日慶祝活動,昨日佢就係ig貼出一批同朋友慶祝生日嘅相,同佢慶祝 ...


港姐出身嘅朱千雪,剛於上月28日踏入「29+1」歲,踏入3字頭,朱千雪當然會有一連串嘅生日慶祝活動,昨日佢就係ig貼出一批同朋友慶祝生日嘅相,同佢慶祝圈中好友包括岑杏賢、湯洛雯、蔣家旻、劉穎鏇等。

千雪BB就好開心咁用英文留言話:「I may not have a lot of friends, but the ones I do have are amazing enough to celebrate with me when I least expect it, and some with me even more than once. I am a very lucky girl.(我可能未必有很多朋友,但我所擁有的都是可愛無比,更意想不到地為我慶祝生日,有些甚至不只一次。我真的很幸運。)」好多網民都趁機留言祝賀千雪BB生日快樂,而「靚湯」湯洛雯就留言話自己原來同千雪BB切咗三個蛋糕啦,認真夠朋友。




鍾意就快D Share啦!