網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月17日 星期二

【美人計2之五】終極踢爆!記者上門質問美容妹 有片有相點兜? __,美人計,

《蘋果》記者上門找到Coco,向她展示她與「表弟」阿杰的拖手攬腰照片,她即表現緊張並發難說:「你哋唔好問,唔使問呢啲問題」。(圖右︰莊建鑫攝)
宅男阿勇戀上美容妹成為情侶,於兩年內付出畢生積蓄50萬元,卻連手都不能拖一下。《蘋果》星期一上門找到Coco,她稱阿勇跟她只是顧客關係,但當被問到是否 ...


宅男阿勇戀上美容妹成為情侶,於兩年內付出畢生積蓄50萬元,卻連手都不能拖一下。《蘋果》星期一上門找到Coco,她稱阿勇跟她只是顧客關係,但當被問到是否曾取用阿勇信用卡並花費20萬元時,她多番迴避說:「唔講住,你唔需要問我呢啲問題。」記者再向她展示她與「表弟」阿杰的拖手攬腰照片,她即表現緊張並發難說:「你哋唔好問,唔使問呢啲問題」,之後便大力關門。

記者:龔蕙芝 李啟發 劉卓瑩 攝影:周子惇

根據阿勇所講,他一年半前已向Coco表白,並獲她同意成為情侶,由他們的對話短訊也顯示Coco承認阿勇是男友,但當記者隔著鐵閘,詢問Coco跟阿勇關係時,她初時表現錯愕,之後稱:「我同佢係客人關係咋喎」,又指「以前我係有幫佢做facial嘅,佢係有追求我嘅。」似是想撇清情侶關係。

上星期才見過阿勇的她又說:「我要搵返佢睇下咩事先,我想知佢近況係點樣。」問到是否有使用阿勇信用卡時,她只承認:「(佢)有叫過我幫佢買嘢。」記者問信用卡是否在她手上並指有信用卡紀錄,她即迥避稱:「唔講住,你唔需要問我呢啲問題。」

當記者展示她與「表弟」阿杰的拖手攬腰照片時,Coco即十分緊張並重複稱:「你哋唔好問,唔使問呢啲問題,冇必要話俾你哋知。」之後更開始發難說:「你哋可以有本事嘅就喺樓下截我,你有啲咩法律權力係必定要我講先,我都唔係咩證人或者被告人,我都唔需要同你講。」之後便趕走記者。

她隨後即刻致電阿勇,根據她跟阿勇的對話錄音,她質問阿勇為何會有記者找上門,又稱:「講真我又唔係要貪你啲錢,你要拎返你咪去拎,你唔好同我講你要俾我用囉。」並指自己做事從來光明磊落,不會偷呃拐騙。

律師:借出信用卡雙方都犯法

阿勇稱若得知Coco有外遇會報警,大律師陸偉雄指,若事主將信用卡交給女友使用,二人都有機會被檢控,「如果(有人)係冒簽,我哋通常會告行騙,即係佢冒簽一刻,向商號聲稱係張卡持有人,但實際唔係,最高判監十年。」若女友與另一人一同使用該張信用卡,另一人也知女友非卡主,亦可能被控串謀詐騙。

陸大狀認為,要證明事件涉刑事罪行有一定難度,建議事主不應貿然報警,因根據他經驗,警方或會指事件是「你情我願」而「耍佢走」,認為事主應先尋求法律意見,例如有人用假感情去呃錢,過程中講過一連串大話,需由法律意見去判斷當中有否「關鍵情節的大話」令事主付款,從而構成某些罪行。

他指事主亦可循民事追討損失,「如果饋贈就麻煩啲,但你可以話我初初以為你係我女朋友,你亦都present(表現)到係我女朋友,我至俾錢妳……原來你呃我嘅,咁我俾你嗰樣嘢就唔成立,因為我俾妳有個條件,就係你係我女朋友。」

不過,律師梁永鏗認為,假如事主一直自願給女方錢,將不涉及刑事罪行;若事主想追討金錢,只可從民事途徑,但並不容易,因要搞清雙方有關金錢的協議,「呢啲感情嘅嘢,係咪等於呃呢?個女仔話,我都有鍾意呢邊,不過呢邊特別慷慨,係咁塞啲錢俾我,我咪用囉,都得㗎嘛,係咪先?」

你敢爆,我敢獎!即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線:63836568

《蘋果》記者上門找到Coco,向她展示她與「表弟」阿杰的拖手攬腰照片,她即表現緊張並發難說:「你哋唔好問,唔使問呢啲問題」。(圖右︰莊建鑫攝) Coco不時到「表弟」阿杰屯門家中短聚。(莊建鑫攝) Coco不時到「表弟」阿杰屯門家中短聚。(莊建鑫攝)
阿勇曾將信用於限額減至1萬元,當Coco得知後,要求他改回原來的1.5萬,否則「老死不相往來」。

阿勇曾將信用於限額減至1萬元,當Coco得知後,要求他改回原來的1.5萬,否則「老死不相往來」。
大律師陸偉雄指,若事主將信用卡交給女友使用,二人都有機會被檢控詐騙或串謀詐騙。

大律師陸偉雄指,若事主將信用卡交給女友使用,二人都有機會被檢控詐騙或串謀詐騙。
Coco在家中回應事件,被問到跟阿勇關係時,稱他是其客戶,似想撇清關係。

Coco在家中回應事件,被問到跟阿勇關係時,稱他是其客戶,似想撇清關係。

鍾意就快D Share啦!