掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

《宮心計2深宮計》:公開與胡定欣床照 馬浚偉:披着豬皮的狼 __,定欣,深宮計,馬浚偉,胡定欣,

馬浚偉堅守承諾,《宮心計2深宮計》在內地平台的點擊已達30億後,即時公開與胡定欣的床照。由胡定欣、馬浚偉主演的無綫熱播劇《宮心計2深宮計》在內地平台的 ...


馬浚偉堅守承諾,《宮心計2深宮計》在內地平台的點擊已達30億後,即時公開與胡定欣的床照。


由胡定欣、馬浚偉主演的無綫熱播劇《宮心計2深宮計》在內地平台的點擊已達30億,各演員為之欣喜,馬浚偉曾說若有30億點擊,將公開與定欣的床照,他果然言出必行。

今日在其社交平台見一張三郎和蓁兒的床照,馬浚偉更自嘲是「白皮豬,披着豬皮的狼」,他回覆東網稱:「有史以嚟Po出嚟最暴露嘅相,哈哈!依家心情好開心,一來兌現到承諾,相信有機會35億或者更多,而舞台劇又爆滿,好感恩,開心觀眾睇得投入,結局更有爆點,大家都估唔到。」

撐陳煒奪「視后」

談及與胡定欣主演的舞台劇,他說:「反應好好,會搞慶功,11場全滿,好開心,今朝早又同『太平公主』姑姑(陳煒)喺平台互動,我話撐佢攞視后,而陳煒話:『佢唔撐我做皇帝,但係撐我攞視帝!』好好笑!」

馬浚偉還透露,胡定欣問如果《深宮計》突破40億點擊要如何慶祝?他表示:「可能會約埋班演員一齊做直播答謝觀眾!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!