掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

【派福利】去年寫真救漫畫店 樂瞳32歲生日晒三點式放閃 __,寫真,樂瞳,

(ig圖片)
樂瞳離開無綫後,就分別去咗亞視同ViuTV做吓主持嘅工作,咁為咗保持人氣,佢都不時喺社交網到更新吓狀況。噚日佢就喺ig貼咗張火辣辣嘅泳照,仲叫大家祝佢 ...


樂瞳離開無綫後,就分別去咗亞視同ViuTV做吓主持嘅工作,咁為咗保持人氣,佢都不時喺社交網到更新吓狀況。

噚日佢就喺ig貼咗張火辣辣嘅泳照,仲叫大家祝佢生日快樂喎!哦,原來噚日就係佢32歲嘅生日,着住鮮綠色三點式嘅樂瞳,對比起今年出寫真嘅一眾o靚模,都真係唔輸蝕喎!其實去年樂瞳都有推出佢入行以來嘅首本寫真㗎,仲撐起咗信和嘅漫畫店㖭(新聞連結:https://bit.ly/2Dr5ah3),你都咪話唔巴閉!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

樂瞳叫大家祝佢生日快樂喎!(ig圖片) 樂瞳叫大家祝佢生日快樂喎!(ig圖片)
樂瞳同啲朋友慶祝生日(ig圖片)

樂瞳同啲朋友慶祝生日(ig圖片)
去年樂瞳出寫真,有指佢本寫真救咗信和嘅漫畫店。(資料圖片)

去年樂瞳出寫真,有指佢本寫真救咗信和嘅漫畫店。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!